Followers

Mar 2, 2010

Bila nak Improve???

db8 problem!!!

hampir tiap2 mlm aku ada db8...
kadang2 traning ngan team senior...kadang2 ngan team junior
kadang2 sesme kteorg..
tapi....
aku rase aku x pena improve dlm tiap2 db8...
adoyai....

Bile nk improe???bile nk tenang???bile nak betulkn sebutan???bile nk lancar???bile nk gempak?

argh!!!!

Aku usya db8ter skola len sme da gempak!!!!klu diorg lebih tue dri aku xpe a...ni da a sebaye ngan aku...adoyai..mcm mne nie..arap2 ley a mng ngan dieorg....argh!!!

aku kne gak improve..next yea da a senior keluar...kteorg kne
wat sendiri...

Ya ALLAH, berjayakanlah aku dunia akhirat

amin...

4 comments:

KDBM STAR IPOH said...

boleh punye...
hehe

Uthman Ag said...

boleh blah k0t...
hehehe..

Anonymous said...

sabar la..
cube cool down..
mane ade org berjaya,
dy start dari atas kan?
so, prac leklok..
aku support ko dr jauh..~!
gambatte uth~!

Uthman Ag said...

ak rse rmi yg da bjaye...

xe la...insyaallah dgn sup0t k0 ley k0t..(even x sberape)
hehehe