Followers

Nov 20, 2010

Argh ! Penat !

19.11.2010 <---- hari paling penat kat rumah macam nak mati.

Sepanjang aku dok ada kat rumah, boring je memanjang. FB,tv,mkn,tido. Dah jadi rutin harian. Tapi hari ni memang terlalu memenatkan sebab rumah tengah renovate. So, Mr. Abd Ghani and his beloved wife memerlukan ke-mangkor-an anak2 mereka untuk ngecat rumah. Maklomlah, anak2 majoriti lelaki. Yang perempuan Cik Hunny ni kena la d0k layan la Syasya. Tengoklah schedule ketat mcm yb ni. :)

2.00 am - baru nak tid0. text ngan aweks kawan2

6.45 am - mimpi ape tah aku bangun awal lak. tolong ayah buang sampah etc

8.00 am - keluar makan sarapan dan tempat2 lain atas urusan tertentu perg ayat

11.00am - sampai rumah ingatkan nak sambung tidur. rupe2nye kena tolong ayah ngecat rumah

1.00 pm - berhenti ngecat. solat jumaat jgn lupe

2.30 pm - lepas makan sambung balik ngecat sampai pukul 5. NON STOP

5.00 pm - charge balik energy. membute la

7.00 pm - baru bangun. fb jap. mandi. solat

7.45 pm - sambung ngecat balik maklumlah rumah saya banglo

9.45 pm - baru berhenti ngecat. fb dan text smp pukul 1 maybe. poyo gile


 yg ni pun non stop





 saje je posing tuh bajet macho





 wah,rajin budak ni ye amek gmb xkena tmpt

Btw, walaupun aku penat tapi ayah,abang,mak dan family esp ayah aku lagi penat sebab beliau tak rehat. Piker tu la ni la. Sama la dengan mak aku. Anak2nye buat kerja sikit da lari berFB termasukla aku.

Esok kena bangun pukul 6
~tolang mak pulak~ 

No comments: