Followers

Dec 26, 2010

GiveAway Domain by KhaiZarien.com

Assalamualaikum,


Nak dipendekkan cerita, aku di tag oleh Cikgu Imanshah untuk join contest yang dianjurkan oleh Miss Khaizarien. Ni 1st time join contest. Tak menang pon takpa lah, janji join sekaki je la ayat cover tu. Kepada yang di tag nanti, syarat2 nya ialah




1. Letakkan tajuk Entry seperti berikut –>> GiveAway Domain by KhaiZarien.com

2. Letakkan banner di atas di entry anda & link kan semula ke entry ini.

3. Letakkan gambar anda yang paling SOPAN di entry anda sendiri. –>> bertujuan supaya aku sendiri kenal siapa pembaca yang rajin menjenguk di sini. nati bile jumpe takde la alasan x cam la ape la kan…
4. sila Tag 5 blogger lain

Aduh2, nak carik gambar paling sopan ? ada ke ? setelah berjam-jam aku carik, jumpalah gambar yang sopan gila ni. Ni jelah gambar paling sopan yang aku ada. Nak edit banyak2 leceh lak. Letak je la. Harap2 bawak tuah. Gambar kecik je :P


Ok, time untuk balas dendam. Yang di tag tu redho je la. Kalau tak join, pandai2 korang la.


p/s: apa ? tak tahu domain tu apa ? kuno gile ! aku pun tak tahu jugak. kita buat2 tahu je la. janji ada hadiah

4 comments:

IMANSHAH said...

owh thanks..bagus org yg mengetag

Uthman Ag said...

sama2. haha. kita bersaing la nampaknya.

PahitManeh said...

tag ? ohh, tenkiu :)hee

Uthman Ag said...

huhu. redo je la jadi mangsa. join la. best jugak. tp ikot ko la nk join ke x :)