Followers

Dec 24, 2011

Wonderful Twenty Eleven !

Thank you guys for making my twenty eleven so wonderful ,


Best Deskmate 2011 !
Zullasre Amre

Aku ingat lagi , masa awal-awal tahun hari tu . Asre jumpa aku . Dia cakap kitaorang sama kelas . So , dia suruh aku duduk dengan dia . Sekali kitaorang datang lambat kat kelas haritu , tempat kat depan ja yang kosong . Dia tarik aku pergi depan , gila . 1st time kot duduk depan . Dah la tengah-tengah . Tapi next year dah tak boleh jadi deskmate dah :( Tapi dia cakap lepas midyear dia nak naik kelas 5R . Yeah ! Chaiyok !

Best Bedmates 2011 !

Belakang tu budak-budak dorm .

Adam (1st bedmate) - Kitaorang kumpul duit syiling sama-sama . Dapat RM50 kot . Aku selalu kena sound dengan budak dorm sebab selalu sangat kira duit syiling . Banyak woo ! Haha .

Aidil (2nd bedmate) - Macam mana dia boleh jadi 2nd bedmate aku ? Haa , ni sume sebab Iqbal la ni . Iqbal kenakan aku . Jaga kau , bal ! Haha . Btw , aidil ni gila jahat kot . Dia pernah sorokkan wallet aku . Tapi takdenya aku nak gabra , aku jumpa wallet tu dekat locker dia . Gila senang nak jumpa .

Best Studymates 2011 !

Alham dgn MK . bajet comel wehh !

Masa exam final kitaorang study sama-sama kat dewan .
Alham - Dia kelas lain . Masa kitaorang study , dia cakap dia nak jadi accountant , macam-macam a kiteorang berangan masa study . Bina empayar konon . Haha . Aku ingat lagi , dia pernah marah kat aku masa kitaorang study . Nak merajuk konon , nasib baik kejap ja . Lepas aku gertak , dia ok balik .

Faiz MK - Best woo study dengan dia . Kitaorang selalu kutuk-kutuk masa study . Alham selalu panggil dia gemuk . Pelik alham ni , MK tak gemok pon . Tapi dia selalu gila tanya soalan , soalan tak logik pon ada . Ada je benda yang dia tak puas hati , apa tu , apa ni . Mana la aku tahu nak jawab . Dia pun kelas lain gak . Final exam haritu , dia je kot yang Fizik dapat A dalam kelas dia . Gempak wehh !

Best Merapu-mates 2011 !

Woo , abg-abg macho kitaa .

Bond , Azam - Bab nak merapu-merapu ni memang serah kat diaorang a . Buat hal memang tak ingat dunia a . Dulu bond selalu tag kitaorang kat status fb dia . Borak-borak tah pape , pasal perempuan a , pasal scandal a , homework a . Bila aku baca balik comments kitaorang tu , issh memang takda faedah la . Laghaa semua tuu ! Haha .

Best Teachers 2011 !

Masa Hari Guru 2011 :)

Cikgu Azirah (BM) - Guru kelas . Masa kelas , cikgu ni selalu kenakan Bond . Padan muka bond ! Haha

Madam Abidah (BI) - Best gila . Banyak borak-borak je kat kelas madam . Aku suka bila madam sebut nama aku . Haa , Uthman ! Pronounce betul-betul kot . Haha .

Ustaz Firdaus , Ustazah Wan Rahmah (PI) - Ustaz ajar sempoi gila . Ramai boleh menyampuk bila Ustaz mengajar . Aku suka tengok Ustazah ajar . Satu-satu word keluar . Haha .

Cikgu Hafiz (Sej) - Sempoi gak a . Aku tak pernah tidur kot kat kelas Sejarah . Bangga2 ! Cikgu ni ada satu baju batik , lawa gila .

Cikgu Dayah (Math) - Ni lagi best . Cikgu ni selalu lepak kat meja kitaorang . Gurau-gurau . Sampai Asre pernah cakap "Aku dah anggap dia macam kakak dah . Usik-usik macam tu ja"

Cikgu Zuraida (Addmaths) - Woo , respect cikgu ni . Gempak gila Addmaths . Selalu buat lawak . Baikk gak . Kalau tak siap kerja , dia cubit olok-olok ja , mimik muka ja lebih-lebih .

Teacher Julie (Fizik) - Sporting gila ah . Masa tu aku beli kerepek satu peket . Lepas tu dia jumpa aku , cikgu ni mintak amek satu peket tu , nak makan . Tak sempat makan lagi kot . Sabar je la . Tapi esoknya , Cikgu Julie bawa 3 bekas cookies . Pengganti kerepek , dia cakap . Ouhh , terharu gila . Teacher Julie selalu cerita-cerita motivation pasal study kat oversea .

Mr Tan (Biology) - Pecinta alam yang betul-betul sejati . Selalu nasihatkan kitaorang pasal makan , jaga alam sekitar etc etc . Mengajar semangat gila . Memang aku kagum a . Kalau semua orang kat dunia macam Mr Tan , memang aman gila a .

Cikgu Yip (Chemistry) - Aku suka gila dengar Cikgu Yip cakap bahasa melayu . Dulu masa SPM Cikgu Yip dapat A1 kot BM . Hebatt gila .

Umi Noridah (Debat) - Memang dah macam ibu . Selalu bimbing jadi debater yang sopan santun . Tapi Umi dah pindah IGop :(

Cikgu Shahnun (Debat) - Sporting gila cikgu ni . Kitaorang selalu borak-borak . Cikgu ni baik , selalu belanja makan . Hari tu , budak-budak debate kena pantang tak boleh minum air sejuk . Kena minum air suam ja . Masa keluar makan dengan Cikgu Shahnun masa HK , kitaorang request kat dia nak minum air ais . Dia bagi lepas tu dia cakap "Jangan bagitahu Umi" . Haha . Sporting + memahami !

Best Teammates 2011 !

boo ! promote . HAHA

Debaters sepatutnya matured , tapi kitaorang tak pernah nak matured kot . Main air dekat dapur masa prep final kat SSP . Memang kitaorang selalu kena sound la sebab asek gelak je , buat macam rumah sendiri . Dua hari before final , Amsya dengan Black buat hal . Diaorang speaking2 lak , kutuk benda-benda yang nampak kampung . Bajet gile a , cakap duduk kat UK la , Australia la . Padahal dua-dua duduk dekat Batu Gajah dengan Parit Buntar je pun . Diaorang panggil aku Micheal , Qucai diaorang panggil John . Haha . Yang tak boleh blah , sehari before final , Qucai mengigau dia tengah debate . Cuakkan aku je tengah-tengah malam dia mengigau .

Best Texting-mates 2011 !

peace yaw !

Fariza - Selalu gila merapu . Dia memang berkepit kot dengan fon dia , 24 jam . Nasib baik dia hotlink . Dalam text , memang dia pecinta bahasa . Haha .

Nina - Jarang text dengan dia . Tapi kalau sekali text tu , memang best a . Yang special , message dia tak pernah kurang 3 baris . Panjang-panjang . Ada je idea dia . Bestie terbaikk a dia ni ! Next year jadi HC , gempak ouhh . Kitaorang kawan sejak darjah 4 kot . Tapi pernah jumpa sekali ja . Gila kan ? Contact guna fon je la . Jauhh bhai Terengganu dengan Johor . Masa final exam , tiap-tiap pagi dia bagi mesej wish good luck . Tq kawan !

Best Bloggers 2011 !

Blog-blog yang sangat best ,

Amsyar (kertashexa.blogspot.com) - Ayat-ayat dia smart !
Hawanis (hawanisanpahitmaneh.blogspot.com) - ayat dia style gakk . Suka gila loghat kedah tu . Haha
Iqbal (mrsixbal.blogspot.com) - ni pun style , tapi jarang update .
Cikgu Shah (www.abgshah.com) - Cerita-cerita best , sedih , happy , motivated . Ni cikgu debate aku .
Asre (awesomeasre.blogspot.com) - Yang best , dia selalu ada trademark yang best-best .
Salah taip (salahtaip.blogspot.com) - Debater , penulis novel . Best gila blog dia .

Best Holiday 2011 !

 Bandung dgn Jakarta !

Langkawi yaw ! Best gila :D

So , i'll never forget my wonderful Twenty Eleven ! Bye twenty eleven


p/s : wow , panjang gila ! pancit kot .

6 comments:

Anonymous said...

Ehem, aku mana ada pegang hp 24 jam.

Uthman Ag said...

Ea ? aq teka je kot . Haha

PahitManeh said...

haha . mna ada loghat kedah , bhsa baku laa :PP haha !

Unknown said...

wah. bestnye masuk majalah.~

Uthman Ag said...

hawanis ,
samaa la loghat kedah dgn bhsa baku . tak byk beza . pape pun , kau ttp stlye ! haha

Uthman Ag said...

g-jole , da rezeki kann ~